V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné či poškozené, oznamte zjištěné vady co nejdříve prodávajícímu emailem na obuvondracek@seznam.cz. Případně telefonicky nebo písemně na adresu uvedenou v kontaktech.
- Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno po vzájemné dohodě a po zaslání reklamovaného zboží na naši adresu na náklady prodávajícího.
- Zboží musí být dodáno kompletně, tak jak bylo převzato od prodávajícího.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z nesprávného nakládání se zbožím, nesprávného ošetření a jakýchkoli zásahů, ani za škody způsobené vnějšími událostmi. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytovaná záruka.
- Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijímáno pouze čisté.
- Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem – 24 měsíců.
- Reklamační lhůta se počítá ode dne doručení zboží prodávajícímu.
Postup při reklamaci
- Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo emailem.
- Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
- Do zásilky uveďte důvod reklamace a variabilní symbol Vaší objednávky.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. Záruční lhůta a reklamační řád se řídí obecně platnými právními předpisy.